3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Sikkert ikke, men... Kan jo skrive litt når jeg først er her;) Har sovet veldig dårlig en periode nå og er syk i tillegg. Skikkelig forkjøla og var hos legen idag. Fikk noe hostedempende (Paralgin Forte, faktisk...) for å hjelpe litt på, men syns ikke det er så hostedempende. La meg halv 9 i kveld for da var jeg helt utslitt etter en lang dag. Lillegutt i magen var veldig aktiv og endte med halsbrann som rant over og ei fantastisk hostekule som ikke ga seg på ei stund. Veldig ubehagelig. Hadde jo sovna og bråvåkna. Tok meg en Paralgin Forte for å se om det kunne hjelpe på hosten og å få sove, men tror bihulene mine bare er pottetette, så jeg fikk bare vondt i hodet og fikk ikke sove i det hele tatt... Så, her sitter jeg. Har spist litt svisker, drukket varm melk og honning (ja, melk er ikke akkurat slimløsende, men har den siste uka drukket minst to kopper grønn te med sitron og honning i uten resultater, så da fikk jeg ty til melk denne gangen;) )og drukket to store glass med vann for å se om hodepinen går over. Har sittet her i halvannen time og får vel egentlig krabbe meg i seng igjen snart. Håper nesesprayen kan klarne opp litt og at hodet syns det er greit å finne puta nå Dere andre som evt er våkne får sove godt etter hvert dere også 19 dager til termin og kan vel ikke akkurat si jeg føler meg klar og uthvilt til at babyen skal komme enda, så uansett hvor lei jeg er får han holde seg inne et par uker til;) God natt!
ck Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Ja jeg er våken:'( Men det er sikkert ikke du lenger;) Begynner bli lei kjedelige våken netter av div naturlige grunner:P Meeen kjære deg, når jeg ser hvilken forfatning du er så har jeg lyst å klaske meg selv på lanken. All medfølelse, og massevis av god bedring!!! Har termin søndag, så jeg venter i spenning:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 Kom fort tilbake igjen ser du;) Håper du har fått sovet litt igjen:) Jeg sovna halvannen time iallfall, så det er jo bedre enn ingen ting! Finnes nå maaaange som har det verre enn meg, men så er det noe med å være midt oppi lite søvn og sykdom som gjør at man, av og til iallfall, blir litt motløs og lei og ikke helt klarer å se at man har det bedre enn mange andre. Jeg er litt der akkurat nå, siden jeg har vært syk en uke og begynner å ble mer syk igjen istedet for frisk;) Mannen min orker jo ikke å høre på all klagingen hele tiden, så greit å få ut litt frustrasjon her også Hehe... Håper du snart får noen gode netter med søvn slik at du er godt rustet til fødsel og våkenetter når babyen har kommet:) Lykke til!! Krysser fingre for at det ikke er så lenge igjen for deg nå!
Hellobaby Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Uff, du har faktisk lov å synes synd på seg selv! Jeg har hostet bare bittelitt av og til, og det gjør jo vondt i hele kroppen når magemuskler og alt rykker til. Det er forferdelig, så det at du hoster sånn hele tiden, er tett i tillegg til alt annet vi høygravide plages med, gjør at jeg får skikkelig medfølelse med deg, og ønsker deg virkelig GOD BEDRING! klemmer :-)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Prøv å kok opp en kjele med vann, sett den på bordet og damp ansiktet, dekt til med et håndkle over nakken. Da løsner du litt opp i bihulene, får pusset nesen skikkelig, og kanskje det letter litt på hodepinen din også. Og et gammelt kjærringråd; når du legger deg for natten, skrell par bananer og ta skallet rundt halsen og et skjerf på utsiden. Vet ikke om det var noe i det, men søstern min prøvde det. Våknet dagen etter, det luktet skikkelig vondt av skallene, de var sef. helt svarte, men hun var faktisk bedre i halsen og hun har sliti mye med halsbetennelse. Kanskje dette hjelper på hoste, slim og det som plager deg. Ønsker deg uansett god bedring og håper du får litt mer hvile før fødsel og nattevåk med baby.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 Takk for gode ønsker og støtte:) Vi satser på at sykdomstoppen er nådd nå i går og idag og at det bare blir bedre fra nå av:) Skal prøve dampbad nå etterpå tenker jeg for å se om jeg kan få løst opp litt. Ellers har jeg droppa å ta det legen skrev ut til meg som hostedempende, og har hostet veldig lite de siste timene nå. Mulig tilfeldig, men... Tusen takk for gode råd og for at dere i det hele tatt orket å lese sytinga mi;) Fra nå skal alt bare bli bedre og jeg skal få slappet av skikkelig fram mot termin og fødsel (når nå enn denne måtte finne sted;) ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå