h90 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg trenger litt hjelp her! Jeg går (eller gikk, har ikke tatt på to uker) på cerazette, og glemte å ta dem en dag, og nå har jeg fått ømme bryst, kvalme og menser har ikke kommet etter at jeg sluttet på de. Jeg klarer ikke helt å finne ut når jeg kan ta graviditetstest å få ett svar jeg kan stole på. Er det ikke slik at man skal få mensen etter sju dager etter at man tok siste pille, eller er det bare med vanelige p-piller? Hadde vært veldig flott om noen kunne hjelpe meg
Lille_bie Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hei Jeg er ikke sikker. Men.... Jeg tror du kan ta en test nå. Om brystene er ømme kan det være et tegn på graviditet, og da har du endel hormoner i kroppen. Har du nok hormoner til å få ømme bryster, så tror jeg at det vil slå ut på en test. Som regel så er en test sikker to uker etter eggløsning. Hvis det er to uker siden du glemte en pille og ikke har tatt piller siden, så er det riktig å ta en test nå. Det å slutte på P-piller i seg selv kan gi endel symptomer. Hos meg ga det mange symptomer og inbilt svangerskap.... Fikk melk i brystene tilogmed. Varte i 3-4uker. Håper det hjalp litt.
h90 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Takk for svar! Skal ta test over helgen da, tenker jeg. MEN; Jeg sluttet på p-piller etter at jeg fikk symptomer. Grunnen til at jeg sluttet var rett og slett fordi jeg var redd for å skade et evt. foster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå