Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Harr bodd m tre menn. Gift m første, fikk to barn... Sambo, vi fikk ingen me n gud som jeg elsket han, her var det hat og kjærlighet i skjønn forrening.... Så traff jeg min nåværende, en supersnill men kjedelig mann. han har jeg to små med.... Hva skjer nå,jo han i midten ringer meg, og jeg merker jeg har følelser....men vi ødela hverandre pga mine/dine barn og jeg har bestemt meg..aldri utsette mine barn for skillsmisse..de fortjener mamma og pappa rundt seg...Er jo glad i han....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Det er helt vanlig, det der. Selv om du har følelser nå betyr ikke det at du alltid vil ha det. Jeg ville holdt han i midten på god avstand og heller ta vare på det du har. Er han kjedelig får du gjøre det spennende. Utfordre ham litt. Forfør ham, eller finn på noe dere aldri har gjort. La ham kjenne på impulsiviteten sin.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Er ikke bestandig gresset er grønnere på den andre siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå