Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Det knuser mitt hjerte å si at dessverre har vår kjære Regine forlatt denne verden. La oss alle håpe at hun har det fint hvor enn hun nå er. Mine kondolanser går til familien og de nærmeste. En spesiell takk til Regine som lot meg komme så nær innpå henne i den tunge tiden. Hun var en unik og fantastisk jente, og jeg skulle så inderlig ønske at det hadde endt anderledes. Rest in peace Regine! -A xxx
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Utrolig trist,hadde aldri trodd det skulle gå så inn på meg,men jeg har rett og slett vært trist i hele dag. Stakkars menneske,ung og med livet framfor seg.Vi kan være glade vi ikke vet,vi får lære oss å sette pris på livet.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 12 timer siden hun forlot oss. Og mange timer siden dibbere la ut innlegg om det, men det kunne du jo ikke vite.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 191,366 besøk i løpet av timer. Hun sprenger blogglisten.no. Og hun fikk ikke oppleve det. Men det får familien hennes. Håper hun får samlet inn mange hundre tusen kroner ved salg av boka si, som jeg vet kommer i løpet av 2010. Regine, du har satt dype spor på jord!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 http://sinober.blogg.no/ # 6415 kommentarer men får ikke opp så mange, får du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå