Symbio Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 De siste dagene har jeg begynt å få vondt i livmorområdet når jeg skal på toalettet på mårra for å tisse. Det gjør skikkelig vondt å varer noen sekunder etter at jeg er ferdig på do. (Går ikke på do om nettene så er ganske så nødig på mårran) Å har akkorat avsluttet en antibiotika kur etter en UVI. Men jeg lurer på, er det her normalt kanskje? Eller noe jeg burde ta opp med legen?
Erlinda Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hei. Som regel blir magen min hard om morgenen (kynnere) før jeg står opp. Slik er det som regel hver morgen. Det kan ikke være det du kjenner da, hvis du er rask til å stå opp etter at du har våknet. Men man kan jo få ganske vondt hvis man går lenge og er veldig trengende. Det skader jo ikke å høre med legen.
Symbio Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Tok dette opp med legen i dag da jeg var på kontroll, og han virket ikke så veldig bekymret over det jeg sa. Han sjekket i allefall ikke noe mer av den grunn. Men han satte urin til dyrking for sikkerthets skyld. Så da er det nok ikke noe å bekymre seg over. Tror i allefall ikke det er kynnere, det kjennes såpass langt nede, over skambenet. Å kynnere tror jeg går over hele livmoren.
Anja83 Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Dette er helt normalt! Jeg har det på samme måten, og min jordmor sier at dette er fordi livmoren tøyes liksom litt til side når blæra blir full. I det du tisser, blir blæra liten igjen veldig fort. Og livmoren følger da etter, om du skjønner. Dette kan være smertefullt, og varer gjerne noen sekunder etter du er ferdig.
Symbio Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 ja, ikke sant! hørtes helt kjent ut! Ingen grunn til bekymring da:) Ikke rart at det gjør vondt da, når jeg sover natta igjennom å må do når jeg våkner om mårran!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå