Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 leste et morsomt forum om skader som har oppstått under sex.. har dere noe dere vil dele? kanskje noen flauser? hadde vært moro selv har jeg ikke opplevd noe verre enn en sædsprut i øyet.. og har blitt bustet av en vekter når jeg og min eks hadde sex i bilen
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Bekkenlåsning er en klassiker her i huset. Men om det er morsomt vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Skade er det vel ikke, men fryktelig flaut! Jeg hadde vært på byen,var ikke særlig full, og drasset med meg den kjekkasen hjem. Jeg var 18 og veldig uerfaren, så jeg tenkte jeg skulle fremstå som mer erfaren enn det jeg egentlig var. Blowjob var noe jeg aldri hadde gitt før, men kjør på, tenkte jeg. For det første luktet den dritt, og da han kom i munnen min, ble jeg så kvalm at jeg spøy over hele kjekkasen. Så ikke noe mer til han, for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Rev strengen til en og knakk penisen hans en senere gang. Ellers ikke så mye å skrive hjem om, men har knekt noen sengebunner, sofaer og bord.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 hahaha, 23.27.. syns jeg ser det... har vært borti et par smelly dicks jeg og,,, ikke bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå