Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg kommer til å ende som tullete kattedame når jeg blir gammel. Dette er katt nr 3 som sniker seg rundt veggene her og gråter så jeg ikke kan la være å fore den. Og denne har jeg vært stanhaftig mot. Men i dag kapitulerte jeg og serverte den baconpostei og servelat. Katten spiste alt, og hadde tygget masse på boksen han fikk maten i. Så ble han borte til natten. Kommer han igjen så får han en eske å bo i, og blir trappekatt. Vil ikke ha katt, men hva skal jeg gjøre da? Det er -16 ute her. Ikke gøy å være pus da heller sikkert. Forresten heter katten Viktoria. Hvorfor kan ikke folk ta vare på dyra sine?
innMariSterk Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Alle bør vite at man ikke skal mate andres katter....da går de aldri hjem. Du er ikke snill når du mater den hvis det er det du tror, tvert i mot.
Patetica fåkksi Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har en butikkatt, han heter Manolo og er oransj. Hver vinter bor han i butikken om natta og drar når jeg åpner om morran.
Gjest sug lut Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Nei, jeg er ikke gal. Men tydeligvis uønsket. Blir logga ut, men kan ikke logge inn igjen.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Puh, klart dama er snill. De kjipe eierne derimot som sparker ut katta i minus 16 skal jeg ikke forsvare. Hva er det med folk som tror at katter har godt av å gå ute i alle temperaturer bare fordi de har pels.
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 *kremt* Står til, Lut? I dag har jeg gitt Manolation (uttales med engelsk aksent) litt melk (les: to tallerkner) og da ble han glad gitt. Manoleisjen Manoleisjen, liker du melk? Manoleisjen Manoleisjen, bruker du Belk ... in internett?
Gjest cunning stunts Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Er Manolation katta? Eller er det kjerringfaan du har gående til opplæring? Care to explain?
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Manolation er katten, ja. I dag fikk han melk og da la han seg fornøyd ned på ryggen etterpå og sleika ballene sine midt i inngangen til butikken. Også sovna han.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2009 Innmarri. Har katta det fint når den råler ute på trappa mi og følger etter hvem som helst for å komme inn et sted? Og så spiser koppen når den omsider får mat? Jeg vet jo at den ikke går hjem da, derfor jeg ikke har matet den før da vøtt. Men når den stanhaftig bor på trappa mi en uke uten mat ser jeg ikke helt forskjellen.
Patetica fåkksi Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 Jepp, ser man det, i dag kom Manoleisjen inn og gikk rett bort til kjøleskapet og sa "Miao miao" (det er spansk for mjau mjau). Samme rutine som i går; 2xmelk, ballesleik og siesta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå