Gladjenta :) Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hei alle Spørsmål til dere... Jeg er nå i uke 25, har i de siste ukene hatt så "merkelige" vonde smerter rundt...ja hvordan sier man det pent da...kjønnsorganet... =o? Akkurat som om det VERKER rundt hele "trekanten" Kjennes ut som om jeg skal rives sund innimellom. Kan dette være bekkenløsninga? Har ikke vært plaget med det før, og trenger litt tips til å evt forebygge...noen som vet? Må jo legge til at ryggen også er begynt å "klage litt"..så aner meg at det kan ha en sammenheng. Åsså; problem nr to... Kynnere...skal de kjennes i ryggen? Er vel ikke direkte vondt, men meget ubehagelig, på grensen til smerte. Kan ikke huske at jeg hadde det med de andre to graviditetene.. Er så usikker på om jeg skal kontakte legen eller bare vente å se det an??? Håper på,og setter pris på svar fra noen med erfaring )))
Erlinda Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Hei. Ved bekkenløsning kan du ha vondt mange forskjellige plasser egentlig. *i benet under der ja :-) *i hoftene *bak i korsryggen *ilinger fra hoften/e og ned i føttene *du kan kjenne det veldig godt når du sitter på en stol som det ikke er mykt på setet (altså en trestol eller plaststol) Har alldri vært borti at kynnerne kjennes i ryggen. Da ville jeg ha tatt en tlf til legen eller jordmor for å forsikre meg.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Min bekkenløsning startet også i skambenet, nå har det "spredt" seg til hele bekkenet og stråler nedover ene foten. Når det gjelder kynnere så kjenner jeg det i ryggen, men det kommer litt an på hvordan jeg sitter/ligger. Det føles litt som om det strammer litt i ryggen når kynnerne kommer. Her finner du info om bekkenløsning og hva du kan gjøre selv for å forebygge http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Svangerskapsplager/Hva-er-bekkenlosning/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå