Gå til innhold

Mannen din er såååå sexy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sa mine kolleger idag når de så bilder av mannen min for forste gang...Jeg vet at han er kjekk men visste ikke at han er så kjekk sånn at alle damene var bare WOOW se på han!

å høre fra en dame på 50 at mannen min er sexy var sjokkerende ...de andre damene var jo yngre men jeg er likevel sjokkert!!

Hmmm....ble litt uvel når jeg hørte "sexy"fra andre da....og så kom jeg hjem og så på han som om han var mister univers og til slutt sa han til meg: Hvorfor ser du på meg sånn? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er jo alltid gøy å høre.. :D Jeg blir alltid litt stolt og flau da jeg.. :)

Skrevet

Tenk så heldig du er siden han har valgt DEG da:)

Skrevet

hehe..det var meg som valgte han!!! da jeg traff han for forste gang sa jeg til meg selv ."han vil jeg gifte meg med!" Jeg skjonte med en gang at han er the love of my life...jeg hadde da mine triks..hehe...

Skrevet

Jeg har det litt sånn med min mann også. Jeg synes jo at han er den håtteste i hele verden (naturligvis), men både han (og jeg) synes det er plagsomt når damer i 40 og 50 årene tafser på han når vi feks er på byen :S Han er 30 år...

Skrevet

det som er sååå bra for oss er at ingen av oss liker å gå på byen...da slipper vi komplikasjoner..hehe..

Så derfor er jeg ikke så vant med sånne typer reaksjoner..at han er sexy og sånn...

Jeg er bare så fornøyd at han er hjemme sammen med meg hele tiden når han har fri da(han har ikke gått på julebord fordi han synes at det ikke er noe vits å gå uten meg)..Han er min helt!!!

Skrevet

Synes du skal fortelle det til mannen din, jeg....tenk for en hyggelig "booster" for selvtilltiten:)

Har selv et par venninner som har sagt til meg noen ganger at de synes mannen min er så kjekk, har pene øyne osv (ikke på en "ekkel" måte, bare koselig sagt), og jeg forteller alltid dette til gubben. Selv om han bare fnyser litt av det, så tror jeg han blir glad:)

Skrevet

HEHE bare dem ikke blir for glade så er det greit hehe.

har hørt at min mann er kjekk,og andre sier hva ser du i han ?

langt hår og langt skjegg.En del tatueringer.Han er jo min Biker ,min smak .

Smaken er som baken,men når andre peller på han blir jeg litt usikker ,tenker at kansje han synes det er ok at andre gjør det.Det stikker litt ja.Venninna mine kaller oss for skjønneheten og udyret,jeg er helt vanlig jente ,men han ligner på udyret synes hun.Hihi han har de samme blå øynene da snille :-))

Skrevet

Da synes jeg du skulle leie ham ut og ta betalt.

Skrevet

hehe.. ja det er artig me slike kommentarer ;) men min stakkar er are 25 å blir rent skremmt når damene på 30-40 kommer spirngende. :P Han jobber me masse damer å i en periode var det en voksen dame på ca 45 som prøvde seg på han hver gang det var personalfest/julebord ol. Ente opp med at han ikke ville gå! Å da var han bare 23.. hehe.. hun har heldivis slutta, hardt å være kjekkas tydelivis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...