Gå til innhold

influensavaksine!!!!


Tik

Anbefalte innlegg

Hei! er det noen som har tatt vaksinen som var gravid på samme tidspunktet??? Jeg tok den, men var selvfølgelig ikke klar over at jeg var gravid, skal til legen den 18. så jeg skal snakke med han, men er det noen som vet noe om temaet. Jeg vet jo at man egentlig skal vente til etter de 3 første mnd, men det man ikke vet, vet man jo ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tatt vaksinen, visste heller ikke at jeg var gravid. Fortell meg hva legen din sier når du har vært der da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hær. Skal til legen på mandag og da skal jeg spørre... Det var det første som slo meg da jeg oppdaget at jeg var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så en diskusjon på 1.trimester tror jeg det var der de kom frem til at så lenge man tok den såpass tidlig var det ikke bekreftet noen risiko med det. Men, det er jo som med hele den vaksinen der...den er jo ikke skikkelig testet ut, så vi får bare krysse fingrene alle sammen og håpe på at det går greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg selvfølgelig gjøre.. Er så spent/redd selv så jeg skal forte meg hjem å skive det legen fortalte.... Her krysser vi fingrene for at alt er ok... Har prøvd å finne noe på nett om dette, men har ikke funnet noe som er relevant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i samme båt jeg og, tok svineinf. vaksinen i god tro, og tre dager etterpå fant jeg ut at jeg var gravid......

Vi får håpe at det går bra med alle, siden det er så tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Nå ble jeg litt letta over at jeg endelig fant dette spørsmålet! Jeg gjorde det samme selv, da jeg ikke visste at jeg var gravid. Jeg har en kusine som er overlege på ullevål og jeg ringte henne med eeeen gang! Hun har dobbeltsjekket med flere leger og sier dette skal gå helt fint. Det er ikke en bekymring man trenger å tenke på sa hun...Derfor puster hvertfall jeg letta ut! Håper dere gjør det samme...Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...