Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jeg ønsket i utgangspunktet ikke å amme, ettersom jeg er super følsom på brystvortene mine. La oss si det sånn at samboer har aldri fått lov til å ha de som leketøy.. Så jeg gruet meg sånn til at noen skulle sutte på de til de kanskje ble såre og vonde. Men jeg tenkte jo at jeg måtte prøve. Men jeg ble aldri komfortabel med det. I tillegg hadde lillegutt ikke noe god sugeteknikk. Han bare suttet ytterst og på sin egen tunge. Så det ble over på mme og flaske ganske fort her i gården.
Rampongi Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg ønsket ikke å amme, men var snill å prøvde så godt jeg kunne på sykehus og i noen uker. Jeg hadde en del melk, men tulla var aldri mett og jeg ammet dagen og natta lang. Fant aldri en god ammestilling da jeg har svære pupper og nakkevondt. Samma hvor mange puter og stillinger jeg prøvde, ble jeg utrolig sliten av og når jenta ikke ble mett, ble overgangen til mme enkel. Nå er jenta mett og jeg kan gi henne mat i en stilling som ikke belaster nakke og rygg. Angrer ikke og har ikke noe dårlig samvittighet for at jeg ikke ammer, som jeg leser en del andre har.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Så godt å høre Nakkevondt har jeg også.. Tok meg litt tid før jeg skjønnte hva det kom av da. Jenta mi er også mett nå etter at vi begynte med mme. Men jeg har litt vanskelig for å ikke gi pupp mens jeg ennå har melk da...
Lea Laus Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg ønsket ikke å amme, og har heller aldri forsøkt. Personlige grunner til det, og det har blitt halveis godt mottatt hele veien;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå