Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg venter mens om et par dager. I dag har jeg hatt stikkinger i magen/livmor på begge sider. Det blir verre når jeg legger meg ned. Hadde en blødning for et par dager siden. Ingenting mer. Tatt test- negativ. Kan det være mensen som spiller meg et puss? Har aldri opplevd slike stikkinger før- mensmurringer ja. Men dette er annerledes. Glad om noen svarer.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Hei. Er gravid nå men har opplevd det flere ganger. Vet ikke om det er vanlig...
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Yakk AneMa HAr du opplev det kun i graviditeten eller før dette også?
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2009 Takk skulle det stå
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Morsom skrivefeil, kunne misforstås ... Har opplevd det FØR graviditeten, skjønner at dette lett kunne misforstås. Prøver dere å bli gravide? I så fall skal jeg krysse fingrene for at spira sitter!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2009 Vi er ikke i prøvefasen nå, men det har vi ikke vært med de to barna vi har fra før heller Har en merkelig følelse på at jeg er gravid denne gangen. Tror at blødningen jeg hadde for noen dager siden var en festeblødning. Men det kan være kroppen som spiller meg et puss. Jeg ønsker meg veldig 3 barn mens mannen sier i grunnen at det holder med de to vi har. Selv om han ikke gjør noe for å beskytte seg Får håpe stikkingen er noe positivt så får jeg bare vente og se om tante rød kommer mandag.Er så lenge til!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Jeg hadde sterke stikninger i den ene eggstokken i uka før IKM som mitt tydeligste gravid-symptom sist, så tvi tvi for deg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå