Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har sett på en kjekkas på skolen min, og en kveld jeg var ute på byen møtte jeg han, vi flørta og dro hjem til meg. Vi har møttes litt på skolen etterpå og bare smilt til hverandre. Så idag skulle jeg finne ut når en jeg kjenner fikk baby og søkte på navnet til han jeg kjenner. Da kommer han her kjekkasen opp og det står at han fikk barn i mai. Jeg søker både han og dama opp på facebook og de er begge to sammen. Jeg vurderte å sende han melding på facebook eller mobil, men jeg gidder ikke noen av delene i tilfelle dama får nyss om det. Så neste gang jeg treffer han på skolen skal jeg bare si "hils dama di da!" og gå videre. Jeg blir så sjokkert over menn altså! Ingen moral! Hadde jeg visst dette før vi lå sammen så hadde det jo aldri skjedd, og det var jo han som tok initiativ til å dra hjem til meg. Synes så synd på de som er sammen med slike menn uten å vite hva de holder på med.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 blir forbanna bare av å lese dette eg :S Han kan ikke ha mye VETT i hovvet sitt han ! De som holder på med sånne ting , burde heller gått fra dama ... De har det mye bedre uten sånne rasshøl !!!!!!! Tror eg ville gidd han EN sjangse til å si det til hun selv , og om han da ikke gjore det ,ville eg sagt det til dama ... uansett !!! Tenkt deg for kor mye du sparer hun for framover då :) Men men ....... Håper hun finner ut av det ..... Og at du gjør rette tingen oppi dette Ha en fin kveld
Hellobaby Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Slike menn sjokkerer meg ikke lenger.. Finns dessverre J... mange av de der ute. Så pass på jenter. Jeg gikk i den fella og fikk en nydelig sønn med han. Men d har vært en forferdelig erfaring det trekantdramaet med svangerskap og baby i bildet, og konen hans skyldte alt på meg. Jeg som ikke visste det engang! Så flink var han til å lure henne! Det verste er at sønnen min spør etter pappaen sin, og det skjærer meg langt inni hjertet. Konen nekter han å ha kontakt, og skal love at det har vært mye tårer pga dette... Så vær så snill - pass på!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 jeg har også opplevd noe lignende. Var en som hang der jeg jobba før som jeg en kveld møtte på byen. Jeg var sikker på at han var singel, for jeg hadde aldri hørt noe annet. Da utestedene stengte ble jeg med ham hjem, han holdt på å pusse opp, så alt sto på hodet. Morgenen etter våknet vi, hadde oss ei runde til også måtte jeg gå. Fikk ett hadet kyss da jeg gikk. Jeg møtte ham på jobb etterpå og da lata han som ingenting var skjedd. Og det var helt greit. To år senere møtte jeg stedattera hans, vi har felles venner og kom i snakk om at jeg hadde jobbet der. Da spurte hun om jeg kjente han og jeg sa ja. Hun fortalte da at hun var stedattera hans. Jeg tenkte at det kunne jo ha skjedd det siste året, så jeg spurte hvor lenge han hadde vært det. 12 år svarte hun. Jeg ble ganske paff da ja... Så jenter, pass på! Det er ikke noe god følelse å vite at du har hatt deg med en som var opptatt..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Dette skjedde meg også en gang, riktignok lenge siden, jeg var 20 år. I den alderen falt det meg ikke inn å spørre om menn var gift (og det skal man strengt tatt ikke behøve å spørre om heller...), og hadde en liten "greie" med denne mannen i et par uker. Han tok meg med ut på dater, og vi hadde sex flere ganger. Hørte så et rykte om at han var gift, og han påsto at dette var en forstyrret eks som var sykelig sjalu, som bare fant opp dette med at de skulle være gift. Men det viste seg å stemme likevel, gift var han!! Ingen barn, men ille nok likevel...!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Jeg vet hvordan dette er. For noen år siden hadde jeg en greie med en fyr, det funket ikke helt pga avstand, skole osv så vi la det dødt. Høsten etter fikk jeg jobb i hjembyen og flyttet tilbake. Etter jul møtte jeg denne flammen igjen. Han hadde hatt kjæreste en god stund, men det hadde visst gått skikklig galt; hun hadde blitt gravid når de hadde vært sammen en stund, tatt en abort og nå var alt helvette. Jeg trodde jo så klart på han og vi hang sammen som venner en lang stund. Jeg kjente at følelsene mine kom tilbake og jeg fløy på vinger. Så kommer beskjeden fra ei venninne av meg at han skulle bli pappa, for dette hadde aldri blitt utført noen abort. Jeg snakket ikke med han. Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Jeg møtte han ikke igjen før sommeren stod på hell. Han fortalte meg at det hele hadde tatt han på senga og at han ville prøvde med henne pga datteren de ventet. Jeg var helt ferdig og bestemte meg for å gi faen i hele "mannen". Så i januar, tre måneder etter at datteren var født, tok han igjen kontakt og fortalte at forholdet var over, at det enda var meg han ville ha og at han ikke visste hvordan han skulle få alt til å bli bra for oss alle. Igjen kjente jeg hele verden snu seg. Jeg hadde så dårlig samvittighet ovenfor samboeren og datteren hans, men som han sa; Hvordan skal livet bli for min datter hvis jeg og hennes mor skal leve på en løgn? Han begynte å tilbringe tid sammen med meg, jobbet overtid og samtidig prøvde å hjemme hos de for å ha mest mulig tid med datteren. Jeg slappet av og så at livet kanskje kom til å bli bra for oss alle. I april kommer det igjen en liten fugl og forteller meg at de to fortsatt er sammen. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er utkjørt og bestemmer meg for å ta en ferie fra det hele. Sammen med en venninne rømmer jeg landet i tre uker og bare slapper av. Jeg spiser lite, føler meg utkjørt og er mye dårlig. Når vi kommer hjem drar jeg til lege, der han foreslår graviditet. Testen slår ut positivt og på en innvendig ul fastslår gynokolog at jeg er 14 uker på vei. Det var ingen tvil. Jeg var på vei med barnet hans. Jeg brukte flere uker på å fordøye det hele, samtidig som sparkene kom kjente jeg gleden ta plass, samtidig som jeg ikke visste hvordan jeg skulle få fortalt det til han. Liten som denne byen er får han likevel beskjeden om min graviditet gjennom ei felles venninne som har sett meg med et helsekort for gravide hos legen. Jeg forteller det som det er, at jeg er gravid og at jeg ikke fant det ut før jeg var 14 uker på vei. Han blir stille og jeg hører ikke noe mer fra han før utpå sommeren. Han er fortsatt samboer og vet ikke hvordan dette skal bli. Jeg blir tilbydd huset etter min bestemor, flytter og møter en mann som jeg får god kontakt med. 16.oktober føder jeg sønnen min, 14 dager etter at hans datter ble 1 år. Han blir skrevet som far og vi inngår en avtale om bidrag, der jeg får en sum i året. Hans samboer vet ikke om farsskapet og han er ikke villig til å fortelle henne det. Jeg hører aldri noe fra han. Jeg fortsetter kontakten med denne mannen og i mai flytter vi sammen. Nesten samtidig som jeg får vite at barnefar venter barn nummer to med sin samboer. Jeg synes det er helt utrolig hvordan noen menn spiller spill med andre liv og ikke engang innser hva de gjør mot andre mennesker. Min sønn kommer mest sannsynlig aldri til å vite noe om sin far, bortsett fra kanskje et navn når han blir eldre. Han kommer ikke til å møte sine to søstere eller vite noe om de. Det gjør meg vondt.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Fins omtrent like mange kvinner som menn som er sånn. Ingen grunn til å generalisere bare på menns vegne.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Anonym 09:59 Jeg vet hvor du bor.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Det ideelle ville være om man kunne pule hvem som helst når som helst, aller helst med samtykke, men ikke nødvendigvis. Tiden ville gå mye fortere f.eks. på flyplasser og på trikken hvis man kunne gjøre noe deilig i mens.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #14 Skrevet 4. desember 2009 Herregud, jeg hadde aldri trodd at dette var så vanlig! Og ja, kvinner er sikkert på akkurat samme måte, men det må menn uttale seg om. Jeg er ikke romantisk involvert med kvinner, og må derfor ta det jeg kan prate om, min erfaring med menn! HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor legger du ut fødselsdato på sønnen din??
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #17 Skrevet 4. desember 2009 HI, fortell dama hans. Hun fortjener å vite det. Du er ikke den første, og ikke den siste. Garantert. test deg for kjønnssykdommer samtidlig.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #18 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er MEGA-opptatt av kondombruk. Så vi brukte nok kondom ja. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå