Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 3. desember 2009 #36 Skrevet 3. desember 2009 Etternavnet er dog ikkje autentisk.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #37 Skrevet 3. desember 2009 Stilig etternavn du har Ranveig, hehe:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #40 Skrevet 3. desember 2009 Det er så syygt og uvanlig at det skal jeg ihvertfall ikke publisere her..................
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #48 Skrevet 4. desember 2009 Hèlen Pluss et navn til, men det kan jeg ikke skrive her for da er det så lett å finne meg
Hildemor fra vest Skrevet 4. desember 2009 #50 Skrevet 4. desember 2009 Kom nok ikke som noe bombe at jeg heter Hilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå