sweety72 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er i uke 19. Jeg skal på den vanlige første ultralyd neste torsdag dvs. den 10 des på Riksen. er det noen andre som skal på ultralyd neste uke? Har tatt privat UL par ganger, var bare nysjerrig. Jeg merker ikke så mye liv enda, merker få ganger denne uken som en liten fisk i magen. Jeg har vært veldig kvalm fra uke 9, er god og rund rundt magen. har lagt på meg 5 kg under graviditeten, har ikke fått noe kviser, er mere glad i salt mat enn søt, likte søt veldig mye før. Jeg har vært på privat UL han sa at det blir kanskje jente. Er det noen som vil gjette kjønn?
Lille skatt og lillesøster Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal på ul torsdag 10., men på Ullevål ) Jeg har også vært på ul noen ganger, men pga mange tidligere aborter. Har vært for tidlig til at de har sett kjønn. Har en gutt og føler det er en gutt til, kanskje fordi det er det jeg er vant til at det er ) Gleder meg veldig! Husk å beregne god tid. Obama er i byen og kan forårsake forsinkelser i trafikken.
kakkabette mai10+april12 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal på Riksen på mandag, er 18+6 da. Har vært på ultralyd i uke 8 og 12 (ekstra oppfølging), så jeg føler meg noenlunde trygg på at det står bra til denne gang.. Men gleder meg til å få det bekreftet.... Jeg har kjent litt liv de siste to ukene, har lagt på meg ca 4 kg, men har heller ikke vært noe kvalm, så matlysten har vært på topp hele veien:-) Lykke til, alle som skal på ul til uka :-) Klem
Brenda med 2 ute Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal på ullevål på tirsdag. Har vært på 1 privat før ,mest for å bekrefte at det var noe der =) Har vært i super form hele svangerskapet, litt trøtt i starten kansje. Er 2 e gangs og tar det mer med ro denne gangen og det er deilig. Har lagt på meg 6-7 kg ca. Uups...;0) Kjenner liv på kvelden når jeg har lagt meg og er helt i ro. Koser meg mer denne gangen, nå er det ikke like skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå