Gå til innhold

Drømmer om å bli tynn og ha fast fin mage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er middels overvektig, 1 68 cm og 74 kg : ( får sjokk når jeg ser meg selv på bilder for syns jeg ser gigantisk ut i forhold til hva jeg føler meg. Jeg er meget misfornøyd med den ekle magen min som er stor og buler... har kuttet ut brød, brus, sukker, godteri, poteter, pasta og ris, men går ikke ned. Går frem og tilbake til jobb hver dag 30 min hver vei, men går ikke ned et eneste gram. Hva gjør jeg feil???? Hvorfor kan ikke jeg gå ned i vekt som alle andre?? Dritt og møkk, har lyst å ta fettsuging!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du telle kalorier. Vei maten og skriv opp slik at du vet at du inntar mindre enn du bruker.

Mange tenker ikke over småting som har flere kalorier enn man tror, nøtter, tørka frukt, kaffe latte e.l, Er sikker på at du må innta like mye som du bruker siden du ikke går ned. Ta også mål av deg og bruk det som utgangspunkt for å sjekke om du har mista fett. Man kan bli mindre uten å gå ned i antall kilo. Og styrketrening er veldig effektivt:) Lykke til med vekttap.Du får det nok til, til slutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...