Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er ferdig med min første mens der jeg har brukt kopp, og bortsett fra litt nybegynnerfikling synes jeg den er genial! Nå skal jeg rense den. I brosjyren som fulgte med stod det at jeg skal bruke en del eddik og ni deler vann og senke koppen i det i tre minutter. Jeg har bare 7% eddik i huset. Er det brukbart? Leste på nettet at noen bruker sprit på en bomullsdott/spritservietter. Har noen erfaring med det? Og please, dere som bare vil fortelle om hvor ekkelt dere synes dette er: ikke gidd, please?
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Eddik har eg aldri høyrt om, eg koker den berre i vann i 5 minutt. Det står ingenting om eddik i brosjyren til den.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 I brosjyren som fulgte med min, står det: After your period is over, wash The Keeper Moon Cup in warm soapy water. You may also rinse it in a solution of 1 part vinegar diluted with 9 parts water. You may soak TKMC for three (3) minutes in this solution if you wish. You can boil your cup, but this will weaken the material and lessen the years of usefulness.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå