Gå til innhold

veldig smerter og nedpress! Noe på gang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 39, har hatt veldig vondt i bekkenet, laaangt nede i noen dager, i dag er det ille! og det føles som at ungen roterer langt nede, må på do hele tiden. Ilinger og skikkelig vondt samme hvordan jeg sitter eller går... Kan det være noe på gang? Er førstegangs så dette er veldig spennende... Har forberedt meg på å gå over tiden, men det kan da vel ikke være så vondt i mange uker til??? :( :(

Kjennes faktisk ut som at ungen kommer ut hvert øyeblikk...

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprang på do hele formiddagen da jag fødte nr1. Hadde "mageknip"... Kom ikke mye ut, men hadde skikkelig behov for å tisse hele tida. Hadde nedpress også, men tok ikke hintet. Sånn rundt kl 16.15 begynte riene og 19.37 ble gutten født.

Så bare pass på :) Og lykke til, den kan jo være noe på gang. Ikke lett å vite når man ikke vet hva man skal kjenne etter.

Skrevet

Jeg opplevde dette her i forrige uke, og det var gutten som festet seg. Vet du om din har festet seg da? Kanskje det var det som skjedde nå...!?

Skrevet

Kanskje det ja, sist jeg var hos legen var den nesten festet, men ikke helt... Trodde ikke jeg skulle merke det så godt om den festet seg... men, men vi får se... er så vondt når jeg ligger at det blir ikke mye søvn for tiden...

Skrevet

Hei

Jeg er også i uke 39+4. I går gjorde jeg meg klar. Jeg vet fra før at jeg er moden og går med 1 cm åpning. Hodet har vært festet i 3 uker. I går kveld løp jeg også på do hele kvelden.. 5 min mellom hver noen ganger. Det presset og svidde der nede.. Tenkte at nå er det dags... men nei da.. sovnes i gårkveld og våknet i dag uten noen flere teng. Tror kansje at det var ytteligere modning kansje ??

Blir sprø av denne ventingen.. Dette er nr tre og jeg har født 10 dager, og 3 uker med de to andre... Det sies at 3. mann er en luring... HM.....

Skrevet

Til guttnr2imagen: har også hatt mye magevondt og ryggvondt og det du sier konstant tissetrang... Blir spennende dette :)

Skrevet

Har ikke termin før 17. des. men startet på Bringebærbladkapsler for ca. 2 uker siden og satser på at jeg får gullet ut før jul! Hadde vært helt supert! Tror veldig på disse kapslene... Det er nok det at det modnes... skal jo tross alt et HELT menneske ut gjennom det lille hullet :)

Skrevet

Ja du får ha lykke til. Ikke lett å vite med nr1.

Kanskje du plutselig får baby i natt eller så går det over. Jeg trodde i det lengste at det skulle "gå over". Jordmor villa ha meg på sjekk likevel, og da var det full guffe og baby på ca 2 timer.

Men som sagt umulig å vite :)

Skrevet

Nei, ikke annet enn at jeg lå våken nesten hele natta med veldig vondt i bekkenet og nedover hø. lår... måtte opp nesten hver time for å bevege på meg... Men i dag er formen upåklagelig, så her kan det nok gå noen dager/uker til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...