Gå til innhold

Slanker meg men.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen er fortsatt der? hva gjør dere andresom går ned i vekt for å få bort magen?kiloene rsaer av men vil bli kvitt magen og hehe...

liker ikke ta situps så det er sagt hihi

andre forslag?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo trene! :) Google mageøvelser så kommer det sikkert opp noen bra. Jeg liker heller ikke å ta sit-ups men jeg innser jo at det rett og slett er kjedelig å slanke seg:-P

Skrevet

Jeg går laaaaange turer hver dag :)

 

Hilsen HI

Skrevet

pilates gir deg sterkere kjernemuskler det gjør deg slankere og gir deg en bedre holdning, virker også ganske kjapt og er ikke slitsomt på samme måte som tradisjonel styrketrening..

 

Skrevet

Situps gir deg definerte magemuskler, men gjør deg ikke slankere. Det du bør gjøre er å trappe opp gåturene dine til løpeturer. Da skal du se du får bort magen, og får strammet opp kroppen over det hele.

Tenk kondisjonstrening der du får opp pulsen. Deretter, når magen blir mindre kan du fokusere på styrketrening.

Skrevet

Takk for svar dere:)

da skal jeg prøve på det så får vi se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...