Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 og nei, vi har ikke hvite skjorter i hus Og jeg har klart å rote vekk poden sin
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 De hår både på Lindex og H&M ihvertfall, tror de kostet rundt hundre kroner.. Men sønnen min på 5 år skulle på ingen måte ha på seg "kjole", han trodde jeg var gal når jeg foreslo en sånn en Så her blir det en hvit pologenser med en hvit t-skjorte fra pappas skap utenpå. Med en glitterremse som belte i livet på t-skjorten blir han så fin att..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 vi har som sagt ingen hvit skjorte... Får ta meg en tur i morgen og se, vurderer å rett og slett kjøpe en hvit skjorte som han også kan bruke i julen, og så heller bruke en beige bukse til når han skal gå i luciatog... Jenta mi tenkte jeg at skulle gå i hvit bluse og et lyst skjørt, har ikke lyst til å bruke masse penger på noe som skal brukes 1 gang, i 1 time..
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Nei, vi har heller ingen hvite skjorter, er ingen som bruker det her i huset. Men mannen min har noen ensfargede hvite t-skjorter som han bruker under gensere og skjorter, og de blir jo nesten som en kjole til 5-åringen. Det holder i massevis, ingen vits å bruke masse penger på den ene dagen de skal kle seg i hvitt i barnehagen..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 På Kappahl(?) har de lang nattkjole/luciakjole. Synes den var kjempefin, så da kjøpte vi en. Kostet ca 100.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Jeg kjøptet på Ica Max i i dag til 10,-(!!!) kr stykket. Ganske fine også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå