Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hovent underliv i 2-3 dager. Veldig plagsomt når jeg har på meg trange bukser... Noen som har erfaring med dette? Går det over eller blir det bare verre fremover?

Hadde det ikke i forrige svangerskap.

Syns det er noe herk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt tragisk å ha slik bollemus!

jeg oppdager at det kommer og går.har det spesielt om jeg har gått/stått mye eller etter varm en dursj.hjelper som regel å sette seg med føttene høyt oppe.

Har hatt dette delikate problemet i et par mnd allerede,men det har heldigvis ikke blitt verre. (kanskje går det ikke an?)

de andre jeg har spurt sier at bollemusa forsvinner etter at vi har født,så vi får trøste oss med det!:)

Skrevet

oh joy... Bollemus i 2-3 mnd til....

Får prøve å sitte med beina høyt ;)

Var en befrielse å komme hjem fra jobb og kle på meg stor truse og joggebukse i stedet for string og jeans...

Skrevet

Yes, sir. Bolla har vært her fra dag 1, nesten. Hadde det ikke slik første gangen, heller. Noen dager er det så ekstremt at det føles som jeg skal føde ut hele underlivet når jeg bommelommer! Ugh.

Skrevet

takk takk takk... så godt å høre...

Ante ikke at dette var en plage man kunne forvente en gang...

Skrevet

Men er det noen som har blitt kvitt bollemusa FØR etter fødselen?

Skrevet

hmm hadde faktisk ikkje bollemus i første svanger skap... men har merket at det har komt de siste dagene og har 2 mnder igjenn!!!! fader og....

Skrevet

Har også hoven bollemus og det gjør skikkelig vondt... Hatt det i flere måneder allerede og har 8 uker igjen idag. Vondt både langt nede og rett over "sprekken",på skambenet liksom. Leste et sted at dette også kunne ha med bekkenløsning å gjøre (vondt på skambenet),men aner ikke. Ikke spurt JM heller.....

Auauau.... men jeg må smile litt også,det er jammen mye rart vi skal komme borti;)

Skrevet

Har det også sånn, ikke vondt, bare veldig hoven. Var ikke sånn i de to forrige svangerskapene. Nå har jeg 13 dager igjen, og det har vært slik en god stund.

Skrevet

Glad jeg ikke er den eneste. Har gått med skjørt i dag... Orker ikke stramme bukser :)

Men da går det nok ikke over før etterpå, jaja.

Skrevet

Jepp. Bollemus på meg og. Hatt det i flere mnd. Og nå er hemoridene begynt å ploppe mer ut og gitt. Ondt når man bommelommer? Jepp! Presser på bollemusa! Håper det gir seg etter fødselen.

Skrevet

Jeg er også hoven og har vært det en god stund nå. Det modnes vel neddi der... Er litt spesielt når man bommelommer ja!;P Føles som alt kommer ut i doen når jeg er litt treg i magen!:0 Det var slik etter fødselen husker jeg, at det var litt rart. Ikke vondt heldigvis..

Bruker hipsters hele tiden jeg, det er behagelig. Ikke noe problem med gravid-bukse eller tights!:)

Skrevet

Jepp, også her. Plager meg ikke egentlig, men kjenner det jo. Det er fordi alle slimhinner hovner opp under svangerskapet, også derfor man ofte er tett i nesen. Neseslimhinnene hovner også opp og gjør det trangere. Festlig, ikke sant? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...