Flutili Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Helt plutselig, så begynte det å stikke og verke i dem, har ikm 5 des....Jeg vil så gjerne bli gravid snart.....
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Da er vi to!! Har hatt ømme nipler hele tiden men i dag begynte det å stikke noe veldig!! Sånn at jeg nesten tror noe er galt!! Har ikm 7 des! Håper det er positivt for oss begge at de verker sånn :) Lykk til
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hos meg og svir det også veldig intens inne i puppen, men ikke slik som ved mitt første svangerskap da var det ømt på en helt annen måte. Nå føles det nesten som brystbetennelse, nesten som jeg lurer på om jeg har fått det.. Har enda litt melkerester igjen. Kan det være tilfelle? Jeg har ikm 8 des.. blir spennende å se hva det er.. ellers bærer det en tur til legen med meg..
Flutili Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Ja, når du snakker om melkerester...hvor lenge har man egentlig melkerester? dattera mi er snart 3 år og jeg kan ennå presse ut dråper av melk, ser ut som skummamelk....
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ja si det.. Min jente er også snart tre år å lurer på det samme. Jeg ammet da veldig lenge til hun var 2 år.. så ikke så rart i mitt tilfelle kansje. Hos meg ser det litt mer gult ut nå.. minner litt om råmelk kansje. En annne sak jeg lurer på etter man har ammet da er jo ikke puppene de samme lengre, hvertfall ikke mine Kan man da få samme type ømme bryster ved ny graviditet? og særlig om man har melk enda for da er vel fortsatt melkekjertlene "utvidet" eller hva jeg skal si? Og er ikke det en av åsakene til at man får ømme pupper ved tidlig graviditet for at melkekjertlene utvider seg? hadde vært fint om noen visste det, for dette lurer jeg veldig mye på
Flutili Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 Jeg ammet til hun var 6mnd....så tydeligvis, så kan melka være der lenge.... Håper noen vet svar på dine spm, lurer på det samme...
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Skal sjekke litt på google i mens jeg
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Vel nå tror jeg at jeg vet svaret på dette spm, fordi i dag tok jeg en positiv test og det er ikke samme puppevondt denne gang som første gang. Så til dere andre som lurer på det kan dette være tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå