vannmann_81 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 http://www.maternityandbabyshoppingmart.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=2500 Er det noen som har prøvd denne?
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Nei det har jeg ikke. Men min kjære kjøpte denne til meg for et par uker siden. Og den er veldig god synest jeg. Jeg sliter med bekkenløsning, så må ha en pute som gir god støtte, og denne er relativt hard... http://www.bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=776&idkategori=95&startrow=
vannmann_81 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Tusen takk for hjelpen! Har lett etter norske nettbutikker som selger liknende, uten hell. Denne ser jo lik ut, så da går jeg for en sånn en. Sliter også med bekkenløsning og med nattesøvnen, så kanskje denne kan hjelpe
Fifrildi Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Eller hvis du har en ekstra dyne hjemme kan du rulle den sammen til en pølse og bruke den. Helt gratis
Nikki 75 Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Disse koster halve prisen på Ebay, men jeg vet ikke hvordan det er med toll....
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ja, Jeg brukte en dyne. Men den dyna be for myk. Denne puten er helt fast, og gir ikke etter. Det er det jeg liker så godt med den =)
vannmann_81 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 Har også prøvd dyne, men det blir for mykt, og så ruller den seg ut i løpet av natten. Har sett på ebay, men frakten blir like dyr som puten (totalt 100$, i tillegg kommer det toll og mva på den siden verdien er over 200 kr). Pluss at det tar betraktelig lenger tid å få den levert. Bestilte i går og gleder meg veldig til å hente den på postkontoret
Nikki 75 Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Var redd det ble litt dyrt fra Ebay, siden den er så stor.... Tror jammen jeg skal bestille meg en jeg også, begynner å slite med nattsøvnen nå. I natt stod jeg på alle fire i sengen og skjøt rygg og svaiet )
vannmann_81 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2009 Ja, det kan sikkert være lurt Sånn sto jeg i går også. Jeg fikk epost om at den var på vei i posten, så heldigvis er det kort leveringstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå