lilletrille <3 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 2 mnd har jeg nå hatt nøyaktig 40 dagers syklus, sist mnd var den på 37 dager, etter å ha vert hos akupunktur. nå er jeg på dag 44 :/ har såre brystvorter, men ingen andre tegn på verken mens eller gravid. nå tok jeg en test på dag 40 (vanlig cl) og en test på dag 43 (digital) og begge er negative. noen som vet hva som kan være galt? :/ har lege time neste torsdag, men d føles som en evighet til
Millies Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har også hatt det sånn. Har ikke så lange sykluser til vanlig, veldig ustabilt, men jeg tror jeg var på dag 46 eller noe. Testene var negative og ingen TR å se. Men den kom til slutt....... Var nok bare kroppen som spilte meg et puss...
lilletrille <3 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 ja, d er nok bare kroppen som spiller meg et puss. men d er så rart: jeg har vært forberedt på at kroppen skulle gjøre d ofte, men absolutt ikke denne mnd. for jeg er så og si sikker på at vi ikke har truffet el, siden jeg var bortreist da. så jeg har ingen forventninger eller noe.. men men, får bare vente å se om tr kommer, eller så får jeg høre hva legen sier takk for svar!
lilletrille <3 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 hmmm, nå er jeg på dag 49... fortsatt ingen tr, veldig såre bryster.. men ellers ingen symtomer ene eller andre veien :/
Trane med oktoberpip Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Hei, har du fått tr nå? Jeg undrer over noe av det samme, er på dag 44 av syklus og ingen tr...og negativ test i går morges. Sist syklus var på 41 dager. Tidligere hadde jeg "vanlige" sykluser på 30 dager. Skjønner ingenting jeg...
lilletrille <3 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2009 hei... nei fortsatt ingen tr. og absolutt ingen tegn på det, utenom veldig ømme bryster, som jeg nå gar hatt siden dag 36 i syklusen. sist jeg tok test var på dag 43, negativ.. men nå er jeg på dag 51, og skal til legen idag kl 9.45... skal få tatt en ny test der, bare for være sikker. men tror ikke d er noe.. er slitsomt når syklusene blir så lange og d ikke er noe :/ du har ikke bestilt tid hos legen? sysn d var greit jeg, bare for å få sjekket om d er noe galt eller ikke..
Millies Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Hei! Hvordan går det? Hva sa legen i dag? Er greit å få det sjekket, som du sier, når det går så mange dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå