*gruffalo* Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Vi har fått sånn hemmelig venn på jobb...eller hemmelig nisse rettere sagt;) Så nå trenger jeg da tips av dere på hva jeg kan gjøre for denne hemmelige vennen min!! Så kom igjen...regner med mange gode tips fra dere, hehe;)
Jojo x3 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Legge en liten nisse med en nissehilsen i hylle/på bord (et sted du vet han/hun finner det), litt sjokolade en dag, julekort med et julevers eller annen type julehilsen, en eller flere mandariner med en liten nisselue på toppen....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Ta med kaffe/te/kakao el.l til h*n også når du henter til deg selv. spør om du kan hjelpe til med noe... hadde vært enklere å finne på noe om jeg hadde visst hvilken arbeidsplass du jobber på.
*gruffalo* Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2009 jobber i bhg, så vi jobber jo ganske tett med hverandre:) Takk for tips så langt...kom gjerne med fler;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå