Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Testet postivt , smileansikt :-), nå. Står at man må sex innen 2 døgn, altså eggløsningen skjer helst i løpet av denne tiden eller ? Søndag er det helst for sent mao. Litt uerfaren på området )
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Positiv test betyr vel eggløsning om mellom 12 og 24 timer, gjør det ikke?.. så.. nå er det bare å hoppe i høyet i tre-fire dager fremover... Det var ihvertfall sånn jeg gjorde det, og jeg ble nå ihvertfall gravid:-) Gratulerer med positiv test.. Krysser fingrene for at den neste positive testen er g-test ;-)) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Takk, men så er ikke mannen hjemme igjen før søndag !! :/
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Æsj, så kjedelig! Jeg vil tippe at det er for sent på søndag, men dere bør jo prøve likevel. Ta el-test i morgen og lørdag også.. testen kan være positiv i flere dager, (jo flere dager jo bedre for deg)... El skjer ca 12 timer etter _siste_ positive test tror jeg.. Lykke til :-) og, hvis det ikke klaffer, så er det jo bare en liten måned til neste gang :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Testen slår ut positivt i fra 52 timer før EL til rett før. Sies det... Jeg har hatt positive tester tre dager på rad før det ga seg, og jeg hadde EL dagen etter der igjenn. Så dette kan fortsatt gå!! Bare fortsett og ta tester til den slutter og vise positivt, det er da EL kommer. Og enda det blir i morgen, så kan du bli gravid på søndag =) Lykke til! Hurra og hopp i høyet =)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Takk for svar og håp;-) Så kommer det jo flere mnd. etter denne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå