En-to-snart tre Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Jeg lurer på om det er mange av dere som legger dere til ulike tider om kvelden, eller om dere alltid finner køya sammen?? Synes mannen min legger seg så sent bestandig, og han synes ikke det er så viktig å legge seg samtidig. Er litt frustrert. hva gjør dere?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Vi har alltid lagt oss samtidig, men etter jeg ble gravid ble jeg stuptrøtt tidlig og har lagt meg opptil to timer før vi pleier å gå til sengs. Da skal han få slippe å bli med:) Nå har jeg blitt bedre, og når jeg er klar for å legge meg pleier jeg å spørre han, jeg. Da blir han ofte med.
Lilleleen Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Vi legger oss som regel samtidig. De gangene vi har lagt oss forskjellig er hvis en av oss har vært stuptrøtt, men den andre enten har besøk eller bare skal se noe ferdig på tv eller noe )
DK+2 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Det varierer. Mannen min kjører trailer og er til tider mye borte om kveldene, det varierer. Så jeg legger meg jo alene om han ikke er her. Når han er hjemme, legger vi oss sammen noen ganger. Merker jeg blir mye fortere trøtt nå når jeg er gravid. Så om jeg føler for å legge meg kl. 21, så forventer jeg ikke at han skal legge seg sammen med meg. Han har dessuten ikke like bra sovehjerte som meg, så det blir feil å skal tvinge han i seng tidlig med meg, om han må stå opp tidlig tidlig på morgenen pga han ikke får sove mer.
AnnaA+T Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Vi legger oss nesten alltid samtidig..Er som hun over her skriver, at ikke hvis en av oss er veldig trøtt og legger seg veldig tidlig. Og heller ikke hvis mannen skal se ferdig noe på tv
Snuppa! Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Har nesten aldri lagt oss sammen etter jeg blei gravid, savner det veldig, men han savner det ikke like mye Så skjønner frustrasjonen din. Håper det bedrer seg her når jeg er ferdig med graviditeten.
_Løvemamma_ Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Vi legger oss nesten alltid samtidig, synes det er veldig koselig:) Jeg legger meg ikke tidligere nå som jeg er gravid, sover heller noen timer i løpet av dagen, blir så fryktelig øm i hoftene og ryggen av å ligge for lenge om gangen uansett.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 vi legger oss så å si alltid sammtidig. syntes det er så koselig:)
rachelmor Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 vi legger oss som regel samtidig, men det hender jo at han sitter oppe lengre en meg. er så trøtt nå i graviditeten men vi legger oss ofte samtidig enda...
twoboys & a girl Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Vi legger oss som oftest samtidig. Mye mere koselig:o)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Vi legger oss oftest samtidig. Det er noen få ganger som en av oss er veldig trøtte som vi legger oss på forskjellige tider. Jeg har blitt nesten helt avhengig av å bli holdt rundt når jeg skal sove, jeg synes det er så deilig og føler meg så trygg da. Når han ikke legger seg samtidig som meg blir det liksom ikke det samme :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. desember 2009 #12 Skrevet 4. desember 2009 Kommer veldig an på. Når jeg begynner kl 4:00 på jobb gidder ikke han legge seg samtidig med meg feks ;p Men ja stort sett så gjør vi det!
livk (nr.3 på vei) Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Vi legger oss ALDRI samtidig. Har ingen problemer med det. Han legger seg mye tidligere enn meg, jeg liker litt fritid på kvelden alene. Må jo nyte det de siste 8 ukene før barn nr 2 kommer, da blir det å legge seg tidlig igjen. Men det er selvfølgelig oss, vi liker det
sprellemor Skrevet 4. desember 2009 #14 Skrevet 4. desember 2009 Vi legger oss så og si alltid samtidig. Og så nerder vi oss litt og løser kryssord sammen på sengen før vi sovner :-) Ikke så mye annen aktivitet etter vi fikk barn som før, og så nå når jeg har vært så kvalm i graviditeten er det minimalt, hehe.
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. desember 2009 #15 Skrevet 4. desember 2009 vi gjorde det under graviditeten, men etter at jeg fikk dattern vår så har jeg lagt meg etter han... føler etter en hel dag med ei lita ei som krever sitt så vil jeg ha litt tid alene:-) men hender vi legger oss samtidi å da.. spørs om han skal på jobb eller ikke.
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 vi legger oss når vi føler for det. om en av oss vil legge seg tidligere så er ikke dette noe problem. ingen grunn til at den andre må legge seg samtidig om man ikke har behovet for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå