Gå til innhold

Hei. Hva gjør dere i kveld da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg drukket så mye kaffe at jeg sitter bare å rister!

Blir nok bare å sløve på sofan sammen med min kjære mann- kanskje blir det litt hanky panky også. Er jo snart et halvt år siden jeg har kjennt en penis i meg nå. Begynner å få abstinenser snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld koser jeg meg med nesespray, halslinser, dopapir og teppe:\

Også ser jeg på tv da og venter på at samboeren min skal komme hjem :o)

Skrevet

Blir og krølle seg godt inn i armkroken til min kjære med bekkenløsningen og spiren i magen=)

sug lut!!!! Hvordan holder du ut???

Skrevet

Her blir det sjokolade og eksamen.

Penis??? Hva er det?

Skrevet

Penis????? Sikkert en fin bil, men hvordan skal du få hele bilen inni deg???

Her skal vi enten sitte en på pc`en og en foran tven.. Hver vår sofa. Eller spille monopol så busta fyker...

Skrevet

Her blir det sofa og tørkerull, er så forkjøla.. gubben er på arb, så blir nok tidlig kveld her..

Skrevet

Ingen hanky panky i alle fall, har kink i nakken og tåler dårleg brå bevegelser...

Tenker å bevege meg forsiktig rundt på kjøkkenet, fekk så lyst å lage fløtekarameller då eg såg ei oppskrift her ein plass. Og så skal eg fleske til med steikte fiskebollar og makaroni til middag/kvelds.

Blir sikkert ein episode eller to av NCIS og.

Gjest sug lut
Skrevet

Nå, så morsomme vi er i dag, HI - moro å stjæle nick? Du veit at det er lett å se forskjell på oss, og det er ikke engang nødvendig å ta den gamle "pek på nicket og se hvilket ID-tall som kommer opp nederst på skjermen", du har jo null i fom og null i innhold.

Skrevet

Etter jeg har loset ungene i seng så har jeg planer om å få gjort noe av det jeg har prokastinert tidligere i dag, som feks å vaske ned kjøkkenet. Når det er gjort så blir det å slenge seg på sofan for å se True Blood, morsom serie. Akkurat nå er jeg en smule forbannet på mannen som har brukt hele forbanne ettermiddagen på å snakke med en helvetes forsikrings selger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...