Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Leste på facebooken min at en av mine venner hadde skrevet R.I.P Regine Stokke...noen som vet noe?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Du kan jo begynne med å bla nedover lista her og se om du finner andre innlegg om Regine. Og så kan du sjekke bloggen hennes
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Så trist... Så nå at ei annen hadde skrevet det HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Bladde nedover her før jeg skrev innlegget...Da sto det ingenting..ellers så hadde jeg ikke spurt....Uansett er det veldig trist
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Bladde nedover her før jeg skrev innlegget...Da sto det ingenting..ellers så hadde jeg ikke spurt....Uansett er det veldig trist
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Søsteren hennes har skrevet at hun har gått bort. Står dessverre på bloggen. Trist. Hadde håpet på mirakelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå