Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Da er det bekreftet på bloggen hennes:-( Synes dette er helt forferdelig jeg:-(
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Å nei... Nå ble jeg veldig trist Hvil i fred!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Huff Har fulgt bloggen støtt og stadig siden i sommer, føler jo nesten jeg kjenner henne. Men, endelig har hun fått fred, og slipper smertene. Hvil i fred
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Huff,så trist,hva er hennes historie?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Fikk tårer i øynene da jeg leste lillesøsterens siste ord! :'( Hvil i fred, Regine, mange har fulgt deg, og ønsket ditt beste! Varme tanker sendes til familie, og kattepus!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2009 sinober.blogg.no - ser den ligger mye nede idag... Står også om henne på dagbladet.no Huff... dette er så trist:-(
Spire nr.2 <3 Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Hvil i fred Regine.. endelig får hun fred.Tenner et lys for Regine ikveld.
babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 regine stokke har rørt hele byen sin å hele norge.. hun var en sterk jente som fikk folk til å tenke godt over hva meningen med livet er . desverre etter 15 måneder med sykdom så klarte hun ikke mere. ingen medisiner som hjalp mere. jeg er selv fra byen hun bodde i. og det er uttolig mange som støttet henne å som er i sorg nå. hvil i fred regine stokke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå