♥♥ M ♥♥ Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Har dere prøvd denne kuren? Skulle gjerne gått ned noen kilo.. http://tinablogg.no/
~sjiraff~ Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Har en bekjent som bruker denne. Hun mener at den definitivt funker. Men hun mente ofr noen år tilbake at Noka dietten var er gull og at karbohydrater er forferdelig (spiser det knapt) og har mye meninger om hva som kan og ikke kan spises. Allikevel er hun mye større i dag ennda jeg møtte henne for ti år siden. Det 123 gjør er å erstatte et måltid med en shake som inneholder litt færre kalorier. Hvis du selv erstatter noen måltider om dagen med måltider som inneholder litt færre kalorier så får du samme effekten. Er ikke noen vits på å bruke masse penger på en kur som ikke gjør noe annet for deg enn hva du fint kan klare selv. Er du motivert anbefaler jeg vektklubb.no eller vektklubben.no. Førstnevnte er VG og koster penger, den andre Grethe Roede og gratis.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 pluss at det er noe i go 123 som gjør at forbrenningen din øker ganske mye. jeg har selv akkurat begynt med dette. og det er det som står i mine papirer ;D Håper også på ett bra resultat
Fru.Antonsen Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Go 123 smaker godt men jeg gikk ikke ned noen ting. Det jeg vil anbefale er i såfall alevo som man kjøper på apoteket for når jeg gikk på den (shakes og andre måltider) så gikk jeg ned 5kg på halvannen uke Men jeg har prøvd alt som det går an å prøve også, det jeg fikk best resultater med- som igjen motiverer en til å fortsette er atkins. Kutt ut karbohydrater (brød, melk, poteter, pasta m.m) Jeg gikk ned 18kg på 2,5 mnd Og hadde fint holdt meg der og om jeg hadde vedvart kuren
Galskapens overhode Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 signerer deg jenny.. minus karbohydrater = minus 12,5 kg på 1,5 mnd
♥♥ M ♥♥ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 Så det er karbohydrater som må vekk altså.. Syntes det er så vanskelig å kutte det ut, siden jeg er veggis. Spiser mye brød, poteter og pasta og ris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå