Gå til innhold

Var på ultralyd i dag! Hurra! gladinnlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertet slo 178 slag i minuttet. Den perfekte lille ungen min! hele 22.2 millimeter var h*n. Åh, jeg er så stolt! Har lyst til å stille meg opp på en fjelltopp og la det ljome ut i hele verden: Framtida ligger i magen min! (litt sur på gubben som absolutt skal vente til uke 12, fordi "det er vanlig og handler om respekt" my ass. Men nok om det)

9 uker på vei sa gynekologen og ultralydmaskina. Og jeg som var skråsikker på at jeg var 7+2 eller deromkring. Tok blodprøver for å følge med eggløsning, så etter når jeg hadde eggløsning å bedømme, er jeg fremdeles 7+1,2 eller 3. Nevnte dette for gynekologen, hun hadde ikke noen forklaring. Men hun hadde hørt om slikt før. Ah, mitt lille mirakel! Lurer moren din trill rundt allerede du!

Har bilde og greier og vett. Er ingen bønne nei, som det skulle ha sett ut som i uke 7. Men en merkelig og perfekt super liten unge, med litt uvante proporsjoner. Og 22.2 millimeter. Voks deg stor og sterk, er du snill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig deilig! Gratulerer!

Skrevet

For et hærlig innlegg!! :D gratulerer så mye og kos deg mye med barnet ditt!!!!! :D:D

Skrevet

gratulerer så mye :))) jeg ble selv gravid med første jenta mi 2 dager etter mens, noe som heller ikke skal være mulig ;) så du er nok 9 uker og enda nærmere 12 ukers grensen til mannen din enn du forventet hihi så om "bare" tre uker kan du ljome det ut over alt :)

kos deg masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...