Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Fikk disse på 6-ukers kontrollen hos legen, og siden da har jeg at mange blødninger, en mensstrasjon som varer lengre enn ei uke? Har gått på disse i snart 3 mnd, og det har ikke blitt noen forbedring? Skal det være slik? Noen fler som har hatt "trøbbel" med disse p-pillene min. Kommer til å ta kontakt med fastlegen, for å høre. Evnt. bytte merke. Begynner å bli rimelig dritt lei nå!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 dette med blødninger i hytt og vær er en veldig vanlig bivirkning av cerazette. Jeg har hørt at det ofte blir bedre hvis man er tålmodig og gir det litt tid. Har du vurdert hormonspiral? Veldig mange er fornøyd med det, og du slipper å tenke på å ta piller osv :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Hvor lang tid da? Ja, vurderte det. Men ble anbefalt cerazette når jeg var til legen..
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 akkurat sånn har jeg det og! føler jeg har mensen hele tiden! jeg var på etterkontroll 28.oktober,hatt mensen 3 ganger etter det! haha...blirr gal av det!og da hadde jeg første menstruasjon etter fødselen 1 uke før jeg var på kontroll. jeg skulle si ifra hvis jeg ikke syntes de funka,så jeg tror jeg skal det,eller se an neste mnd..det står i papirene at man kan få blødninger,men så ofte og lenge..??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Før graviditet brukte jeg disse og mistet Tante rød helt bare to mnd etter at jeg begynte på de. Nå etter graviditeten har jeg begynt på det igjen, og hadde TR i 8 dager, fri i 5 dager og på'n igjen 7 dager. Nå har det vært borte 2 uker. Har gått på de i 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Men nå er vi hvertfall 2 (og sikkert flere) så dette er vel standar med de pillene da. Men jeg skal få meg time til fastlegen før brette er tomt å høre hva han sier, for dette gidder jeg ikke.. Straff for å ha vært uten mensen i 9 mnd:p
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 jeg var blødningsfri hele 8 mnd etter at jeg startet på cerazette, så nå blør jeg ofte, kanskje blødningsfri en uke før det er pån igjen, har vært sånn i 2 mnd nå, men det er ikke mye jeg blør og det varer i noen få dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå