Gå til innhold

Noen som har blitt sammen med eksen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål til dere som vet. Kjenner et par stykker jeg også, men kjenner ikke dem godt nok til å spørre om erfaringer.

Greia er at jeg har vært litt i lag med en som bor i nabolaget, vi har kjent hverandre i over 1 år, og omgås daglig. Vi har vel vært sammen i et par uker, og så trakk han seg unna, fordi han har hatt dårlige erfaringer med damer og enda ikke har kommet seg over det siste bruddet, som var ganske fælt. Men han gikk på en sånn måte, at jeg ble veldig såret, og tenkte å ikke bruke mer tid eller krefter på han.

Nesten rett etterpå traff jeg en gammel flamme, som inviterte meg ut, og vi ble sammen noen uker etterpå. Nå viser det seg at jeg har gjort en forferdelig dum ting. Jeg er fortsatt sinnsykt forelsket i denne eksen, vi har bra dialog som venner, han får meg til å le og vi har masse felles interesser. Og han som jeg har vært sammen med nå, har vist seg å ikke være noe det er verdt å samle på. Så jeg har gjort det slutt for to dager siden.

Har lyst til å stikke innom eksen på kaffe, og bare fortelle han at jeg fortsatt har følelser for ham, og at det er hovedgrunnen til at det ikke gikk med han andre. Ser ut som han takler alt mye bedre nå, og ikke depper så mye over bruddet lenger. Har bare tenkt å lufte denne tanken for han, uten å be han ut eller noe, så får han heller ta det derfra hvis han er interessert.

Høres det dumt ut å gjøre det sånn? Og er det noen som har blitt sammen med eksen igjen og hatt en annen i mellomtiden? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... Sjansen er jo stor for at eksen din ikke syntes du var kjærestemateriale, og at det var derfor han dumpet deg.. All prat om at han ikke var kommet over eksen sin osv, kan veldig godt være en enklere måte å forklare seg på enn å måtte si at du ikke var det han var ute etter i en kjæreste.... Men, dette har du sikkert tenkt på?

Skrevet

Ja, to ganger, men det varte ikke. Bare tull å bli sammen igjen.

Skrevet

Det er jo alltid en grunn til at det blir slutt tenker jeg.

Men uansett, du får ikke vite noen ting av å sitte her å spørre, go for it du! Om du har med i kalkuleringen at du kan bli såra, om du ikke får det svaret du ønsker..

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn i halvsøvne å bli sammen med noen av mine 2 ekser.

Jeg slo opp, og hadde mine to veldig gode grunner for det.

Jeg ser meg ikke tilbake!

Hvis en av dem kom og sa han hadde følelser for meg, og ville prøve igjen, hadde jeg pent og høflig takket nei, og samtidlig minnet han på HVORFOR han ble eksen min. (utroskap og psykisk mishandling)

aldri mer!

Skrevet

Jeg har blitt sammen med min eks 2 ganger, nå har vi vært sammen sammenhengende i snart tre år og vi får vårt første barn i februar. Hadde jeg ikke fortalt ham at jeg fortsatt hadde følelser for ham, så hadde vi ikke vært sammen nå.

Så jeg sier bare at du har ingenting å tape, prat med han og ta det som det kommer. Selfølgelig er jo sjansen der for at han ikke er interessert legner, men tenk om han er det?

Masse lykke til :o)

Skrevet

Vi var ikke sammen med noen i mellomtiden, men vi hadde våre flørter. Det var slutt i ca.7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...