Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Dere som hadde sex raskt etter fødsel (men også dere andre), var dere helt bra der nede siden dere følte for å ha sex, eller var det mest lysten det gikk på? Jeg hadde sex etter 10 dager med førstemann.. nå med andre ungen har det gått 3 uker siden fødsel og jeg har ikke følt for å tørre ennå. Dette fordi jeg er litt sår oppi selve åpningen (mulig pga sår etter morkaken eller noe?) Første gangen både revnet jeg litt og ble klippet, men var ikke noe problem med stingene etter så kort tid, selv om det generellt ikke var så godt første gangene vi prøvde. Denne gangen fikk jeg bare ett par pyntesting helt øverst, så ganske frustrerende at jeg fortsatt skal være så sår der nede at jeg ikke tar sjansen, ennå det ikke er pga sting
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Hos oss gikk det 4 måneder før jeg følte meg klar! (Bare én uke siden nå). Da var det mest lysten det gikk på, hehe.. 4 måneder uten sex er leenge. Men jeg følte meg også helt normal nedentil igjen- og det teller jo en stor del! Skjønner meg ikke på de som vil ha sex bare få uker etter fødselen- og ihvertfall ikke de som har sex før renselsen er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå