Gjest Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Lurer på om vi skal kjøpe en slik til snuppa. Hun er nå 1 år. Vi har fra før en Emmaljunga Mondial - men merker at tiden er inne for noe annet. Er dere som har/har hatt den fornøyde? Fordeler og ulemper - og hva er evt. alternative vogner? Hvordan er den på vinterføre?
mamarama og lille banan Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Jeg har en gutt på 13 mnd som har Mountain Buggy-vogn. Vi hadde Emmaljunga Edge Duo fra før, som var en fantastisk bagvogn, selv om den var tung og stor. Sånn sett er det veldig overgang fra Emmaljungaen til MB-en. Den er veldig lett, men likevel stabil. Forhjulet kan låses, og den er veldig lett å legge sammen. Det er to ting jeg synes er negativt med vogna (08-modell,) og der er at justering av ryggen er litt tungvint. Du må bruke to stropper, men til gjengjeld blir det som en hengekøye for barnet, siden det er trinnløs justering. Det er nok behagelig Jeg synes også fotbremsen er litt lite synlig og ekkel å bruke. Jeg har ikke brukt den i dyp snø ennå, men den er veldig grei å bruke i terrenget, så jeg vil tro den fungerer fint i snø også. Den er svart som resten av vogna, og litt tungvint å få på. Men det er en tilvenningssak Alt i alt er jeg veldig fornøyd, og anbefaler gjerne vogna til andre.
MintCondition Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Vi har vår OTH til barn nummer to nå, og har aldri vurdert å bytte, vi er kjempefornøyde.
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har også MB til jenten min. Vi bruker fortsatt baggen da. Men understellet er jo det samme. Er enig med de over her. Jeg er kjempefornøyd. Kan legge til at på 09-modellen har de fått knall rød farge på fotbremsen, så den er enkel å se.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er så utrolig fornøyd. Gleder meg til å pakke bort simoen og ta i bruk buggien igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå