Gå til innhold

Lar du han komme i ansiktet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er det ikke egentlig spørsmål om det. Mannen er ganske diskret og liker ikke å sprute alle veier, og jeg liker heller ikke å bli sprutet mitt i ansiktet. For å være ærlig finner jeg tanken svært nedverdigende! men, alle er forskjellige

Hvordan er det hjemme hos dere? Ønsker mannen, ønsker du, liker han ikke, liker ikke du?.. eller er dere enige om det ene eller det andre? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sprute i ansiktet har aldri vært noe tema, han har ikke bedt om det heller. Sikkert mest fordi vi har brukt mange år på å prøve og bli gravid, og da "sløser" man ikke sakene på ansiktet, he he:)

Men han har bedt om å få komme på puppene mine noen ganger, og har selvsagt fått lov til det.

Ellers suger jeg han litt som en del av forspillet nesten hver gang vi har sex, men liker ikke å gjøre det helt til han kommer, da går jo jeg glipp av sexen.....

Han er dessverre ikke flink til å gi tilbake, når han er ferdig, er alt ferdig.

Jeg får oralsex kanskje 1-2 ganger i året..:(

Skrevet

Mannen min elsker å sprute utover ansiktet mitt, helst omkring nesa og munnen, da. Jeg lar ham stort sett å gjøre det.. Heller det enn inn i munnen.

Skrevet

Jeg skjønner faktisk godt at det er vanskelig for han å motivere seg til å gi tilbake _etter_ han har kommet.. Hvorfor legger du ikke opp til oralsex for deg også som vorspiel? :-)

Skrevet

Tja, skulle gjerne fått det når som helst, men tror ikke han liker å gi noe særlig..:(

Skrevet

vel, da ville jeg sluttet å suge han en stund! Makan! Du kunne jo prøve å fortelle han at suging = slikking... En orgasme via oral stimulering for han = en orgasme via oral stimulering for deg...

Tungvindt system selvfølgelig, og kjedelig å telle og regne på hvem som skal gjøre hva i senga, men det høres ut som dere to kan trenge det en tid fremover, til det blir mer naturlig for han å gi!

Skrevet

Jeg elsker sprut. :) I ansiktet, i munnen, på puppene, på rumpa, magen, og selvfølgelig inni meg. Mannen elsker å sprute meg i ansiktet fordi jeg umiddelbart sprekker opp i et smil og slikker meg rundt munnen. DIGG!

Skrevet

Hadde han hatt lyst til det, er det absolutt ikke utenkelig at han hadde fått lov. Men han har ikke lyst, så da slipper jeg å vurdere den saken.. ;)

Skrevet

Nei. Sperm i øyet gjør jævlig vondt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...