Emma&Adrian Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Var oppe på loftet for å finne ullkåpen min,slik at jeg kan bruke den på julebordet,men det viser seg at den er borte vekk!! Så spørsmålet er: Kan jeg bruke sort trenchcoat over en fotsi sort kjole? Eller kommer det til å se teit ut? Får ikke prøvd det for coaten er hos venninna mi....og jeg fryser sånn i dag at jeg orker ikke å hente den heller hehe.
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Så lenge det er en pen, og ordentlig, kåpe og du tar den av inne, hehe, så går det nok bra skal du se;) ps. er kåpen varm? blir fort kaldt på natta i taxikø eller når man skal gå hjem
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Ser ikke noe problem med det jeg iallfall. Har brukt det mange ganger jeg da så. Funker med reserveløsninger også Bare pass at det er i samme stil hvis du skjønner. Hvis kjolen din er mer fin enn kul så må jakken være det også. Sånn som joggebukse og ullkåpe ser teit ut:P
-trollemor- Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 går helt fint! mitt problem da jeg fant frem kåpen min, er om det er "ut" å ha si kåpe nå.... skulle hatt en kortere kåpe som en trench cote, bytte for en kveld?
Emma&Adrian Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2009 Frysepinnen som jeg er så vuderer jeg å ha en stor veske med meg med ullgenser oppi som jeg kan ta på når jeg skal hjem hehe Trenchcoaten er til låra,kjolen er til anklene,jeg ser for meg at det kan gå greit,men jeg ville jo helst hatt den fine ullkåpen! Trollemor: vi kan godt bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå