mammae:-) Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 trenger ny sportsvogn og lurer på denne da... God og trille? god plass til barnet, og god vinterpose?
Trollemor75 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 tenker du på Chameleon, eller Bugaboo Bee? Jeg har Chameleon, gutten har god plass (han er 9 mndr og 75,5 cm), den er god å trille (bor i byen), og jeg får plass til Voksi Urban uten problemer. Vurderer Bugaboo Bee som trille. Hilsen,
♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Ikke bra på terreng...litt smal, og kansje litt tynn pose som hører til...men kan jo kjøpe andre poser da! Men EEEELSKER vogna....men har en "tur vogn" i tillegg, så bugaboo'en blir brukt mest i by og kjøpesenter osv...
Style_hunter Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Har også Bugaboo Cameleon og er super fornøyd. Voksi Urban passer perfekt oppi. Barnet sitter godt skjermet. Veldig lett å trille og det er god plass til barnet. Enkelt å legge sammen og tar forholdsvis liten plass- lite stress å reise med spes pga egen bag til flyturer. Anbefales på det varmeste:) Vurderer Bee som reisetrille til våren:)
2Gull09♥11!! Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Elllsker min Bugaboo Cameleon Snuppa har brukt sportsdelen (liggende) siden hun var 3,5 mnd.. Hadde ellers NEKTET vogn! Hun er 6 mnd og 71 cm lang. Bruker nå Ticket to heaven posen, suuuperdeilig med et lite lammeskinn i:) Bor i "by", så bruker den mye på tur også, bare snur vognen slik at de store hjulene er fremme!! Geniiial! Hadde den nettopp med jorda rundt... Fantastisk på flyplasser og alt! Skryt hvorenn vi var!! ANBEFALLES
Trollemor75 Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har også reisebagen, den er fantastisk hvis du reiser mye. Ellers har jeg kjøpt vinterhjulene, de er gode når man trillet på ujevnt terreng. Pleier ikke gjøre det så mye, men var på ferie dypt i den amerikanske skogen i sommer, og der sviktet de små hjulene. Ville aldri byttet mot en annen vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå