Gå til innhold

Angående barnestoler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal hente sin søster med familie på flyplassen, akkurat i den samme tiden vi må hente dem hjem fra barnehagen!! Vi har derfor ikke seter å låne bort, ungene er 3 og 6 år gamle. Men det, det ender opp med er at mannen min drar avgårde med våre seter til våre barn, og jeg må kjøre uten seter fra barnehagen..det er liksom greit...våre barn verdt mindre enn min svigerinnes?? Hmz..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke vært mulig å hente barna deres rett før han skal hente de på flyplassen da? Så får man både i pose og sekk. Evt at de venter litt på flyplassen slik at dere får hentet barna deres først?

Skrevet

Pga jobb etc, så gikk desverre ikke det i dag!! Og flyplassen er liksom ikke bare rett borti gata her...og gå kan jeg ikke fordi jeg skal ha med meg 3 stk barn fra 4 år og ned hjem...

Skrevet

Helt uakseptabelt med usikra barn i bil mener jeg, samme hvem sine barn det er! Er vel faktisk påbudt å ha barn i godkjent sikringsutstyr(seter) i bilen. De som kommer med fly burde sørget for å ta med seg egne seter. Dere burde vel tenkt på dette litt før. Man leker faktisk ikke med barns liv. Foreslår taxi, bestill med barneseter...

Skrevet

Kan du ta bussen hjem med barna? Du må ikke finne på å kjøre uten seter til dem, det er komplett uforsvarlig (i tillegg til ulovlig).

Skrevet

Er så enig så enig..og mener ikke det er vårt problem å tenke på hvordan dem skal komme seg hit med unger trygt i bilen heller...argh..

Jaja..det ordner seg vel...høre med naboen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...