Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har lest en del tråder der en diskuterer navn.. Og må si at noe av det folk kaller barna sine helder mot "barnemisshandling" I dagens mobbe samfunn trenger en ikke gjøres på at barna skal bli mobbet.. Ved å kalle dem opp for noe som mindre en 3 personer i landet heter.. Er vel en grunn for at flere ikke heter det... Greit å være orginale i navnsetting, men trenger ikke gå helt av skaftet...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 jeg syns også at der er en del navn idag som er helt grusomme. navn som blir "laget" av foreldrene... jeg sliter med å si navnet på niesa mi. mora har funnet på navnet selv
Lilleleen Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har ett sjelden navn, vi er nok færre en tre i norge som heter det. Jeg har aldri blitt mobbet, men er ikke alle som vet hvordan det utales eller hvordan det skrives. Så jeg har ofte blitt kalt bare du eller ingenting. Det var litt sårt da jeg var barn. Jeg syntes ikke navnet mitt er stygt på noen måte, men mine barn kommer til å få mer normale navn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå