Phoenix1 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Onsdag i forrige uke va jeg til legen. 1. gangs konsultasjon etter jeg fant ut at jeg va gravid. Der tok de masse blodprøver. Ringte i dag for å høre hva hcg va på, men den hadde de ikke oversikt over...den va mest sannsynlig ikke tatt, eller så va svaret ikke komt enda...de tar da vel alltid hcg på første legesjekk vel? Og den første hcg prøven jeg tok, tok det bare en dag å få svar på... Åsså begynner jeg å tenke...hva om det va noe galt med prøven...at den hadde sunket istedet for å øke...?..og at hun ikke ville si det til meg der og da....blir gal av denne ventinga....sukk.....ska på u-lyd neste torsdag...så får vel smøre meg med tålmod... :-/
Mortil1snart2<3 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 jeg er gravid for 2. gang og er i uke 10 nå, og jeg har aldri fått noen beskjed om hcg-nivå! Har vært hos legen nå også, men vi har bare snakket, ikke tatt en eneste prøve, verken urinprøve, blodtrykk eller hcg... skal ha 1 ordentlig svangerskapskontroll etter 12. uke! Jeg tenker at det er helt greit og ikke teste og styre så mye om det ikke er spesielle grunner for det, du skal nok se at alt er bare fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå