silje3 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 knute på navlestrengen? hadde faktisk tre knuter på den, første gangen og at morkaka var veldig liten ved fødsel? ande gangen har litt panikk for at desse to tingene skal skje denne gangen å...
Erlinda Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Hei. Da ville jeg ha tatt meg en samtale med legen og jordmoren og forklart situasjonen og hvordan du føler det. Du skal ikke gå å tenke på det, nå skal du kose deg. Så snakk med de, slik at du får det ut hva du går å tenker på. Lykke til.
silje3 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 har såvidt tatt det opp med legen, men hun mente ikkje det kom til å skje denna gangen her..... har lyst til å diskutere d med jordmor, så kanskje tar det liitt mer på alvor-- vart ikke mer avslappet av legen vertfall.... men dit skal jeg ikkje før uke 28..... og er nå i uke 15 synst det er lenge til.... men kan altids si det til dem på ul
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Søsteren min hadde AKKURATT det samme, skulle nesten tro det var deg, men ikke samme navn, og ho er ikke gravid nå Hun fikk tilbud om KS !!! Så ikke noe skulle skje under fødsel
silje3 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2009 ks? keisersnitt? nei, jeg har ingen søster... hehe ja det hadde vel egentlig vert det beste.... sånn i tilfelle... hvilket sykehus var det på da? jeg fikk de to første i ålesund, men blir på lillehammer nå....
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Det var på Fredrikstad.. Keisersnitt ja.. jeg tror jeg hadde grina meg til et KS jeg altså... ærlig!! INGENTING for å risikere livet til den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå