Gå til innhold

er det noen som har vert til jordmor før uke 24?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lure på det , for jeg mente siste gangene hadde jeg vert til jordmor før uke 24? fikk beskjed at jeg kunne gå til jordmor fra uke 28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært til jordmor 3 ganger allerede, og jeg er 24 uker på fredag :)

Skrevet

Jeg var hos første jordmor time når jeg var 14 uker og nå skal jeg dit igjenn og jeg er nå 17+4.. skal dit til uken...

Skrevet

rare greier... har egentlig lyst på en kontroll snart hos jordmor.. leger e jo greie ,men litt annat med jordmor synest jeg....legen min sa at jeg skulle på ultralyd og komme tilbake til henne ca. uke 24... åsså skulle jeg få gå til jordmor....

er det lov å ringe jordmoren direkte, utenatt legen blir sur?

Er i uke 15 nå...

Skrevet

Er jo bare å ringe... legen kan ikke bli sur for det... Jeg gikk dit først i uke 16... skal dit igjen snart, da blir det 3.gangen... er 27 uker på vei..

Skrevet

Jeg var i uke 12, og ska og til jm i uke 16. bra! Verkar vara veldigt forskjelligt dette..

Skrevet

var der på tirsdag, var da 13+4. Skal dit igjen 18. januar, 20+3.

Skrevet

Vært hos jordmor i dag.er 14 uker...ny time 1 februar..mellom der blir d ultralyd 6 januar

Skrevet

Jeg ringte jordmor direkte. Fikk beskjed av legen at det med time hos jordmor kunne jeg ordne med selv.

Har fått time i neste uke. Er da i uke 22.

Så om du vil så ringer du jordmor og snakker meg henne (eller han). Og så finner dere en time.

Skrevet

Jeg er straks 28 fullgåtte uker, og hadde fjerde jordmortime i dag, skal tilbake om to uker. Synes det er rart om du ikke skal til jordmor før uke 28.

Skrevet

Jeg er i uke 17 og skal til 3. timen til jordmor neste uke. Får ekstra god oppfølging på føderiket og går kun til jordmoren der. Etter UL så skal jeg gå fast 1 gang i mnd, og så oftere mot slutten. De gir også akupunktur mot slutten hvis det er ønsket.!

Skrevet

Jeg har gått kun til jordmor. Var der første gang i uke 7-8 eller noe sånt:-)

Mye koseligere å gå dit enn til legen synes jeg.

Skrevet

Jeg har vært 3 ganger hos jm og er i uke 23. Første gangen jeg var der, så var jeg i uke 14. Kommer til å fortsette å gå mest til jm, men har vært hos lege pga sykemelding, så har fått sjekket blodtrykket de gangene og (pga svangerskapsforgiftning sist, syns jeg det er viktig å passe på blodtrykket, for det var høyt sist).

Skrevet

Jeg skal til jordmor i uke 24, fikk ikke time før. Tror det har mye å si hvor i landet du bor. Jeg bor i oslo. Jeg prøvde å få time før, men fikk ikke. Noen steder er strengere enn andre.. Men du kan jo prøve å "mase" litt:)

Skrevet

jeg ringte i uke 9 bare for å bestille time.. visste ikke når jeg evt trengte time hos jordmor.. fikk time i uke 13 og skal tilbake i uke 15.. ( om 2 uker).

så jeg tror det kommer veldig ann på hvor man bor, og evt venteliste.. er jo en del ventelister nå pga vaksina..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...