Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Noen som har tips til meg hva jeg kan skrive på takkekortene fra dåpen? Vet ikke hva som er vanlig..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Kjære onkel ditt og tante datt Tusen takk for den fine xxxxx vi fikk til xxxxs sin dåp/ xxxx fikk til dåpen sin. Hilsen xxx, xxx og xxx
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Tenkte å bestille takkekort med påtrykt tekst, så skal ha samme tekst på alle. Kan vi skrive: tusen takk for gaven jeg fikk til dåpen. Klem fra ....(navnet til ungen) eller bør foreldrene sitt navn stå på og? og er det greit å bare skrive tusen takk?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Tja, man bestemmer jo helt selv, det finnes vel egentlig ingen andre regler enn at man skal være høflig og takknemmelig? Det går fint an å ha bare babyens navn slik du tenker.. (som om det er babyen som har skrevet kortet).. og jeg skrev ihvertfall tusen takk.. men, hvis du foretrekker noe annet så er jo det greit også.. .Sikkert noen som har problemer med "tusen takk" også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå