Miss Dynamite Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 er det mulig??? overskriften sier vel sitt. men så sitter jeg her da... gubben skulle henge opp noe i vinduet, og rev da ned 3 lysestaker ned trappa( ikke med vilje....) var jo greit nok det..forståelig.... MEN så så jeg at knoppene på orkideen min hadde gått til Helvete!!!! skal sies at det har tatt et år, fra den mista blomstene,til jeg så noe nå.... jeg gråt..åh gud som jeg gråt!!! og kjefta og sto i... det resulterte i at han stakk, for han ble sur på meg,fordi det var bare en jævla blomst! Greit nok,blomsten betyr en del,og var stolt over å ha klart det, men....skjønner jo at det var idiotisk reaksjon.... plutselig kom han inn igjen etter en stund, med en ny orkide, og samme type lysestaker(nesten.) og sier. HER HAR DU DEN DRITTEN..se?? det er ikke så vanskelig å erstatte en dum blomst... (skal sies at han er langsur..og reagerer idiotisk selv,...) må jo være hormoner som sitter igjen på meg eller noe... skammer meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå