Gå til innhold

Flere enn meg som var plaget med isjas under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var endel plaget. Smerte i rygg og nedover det ene benet og ned til fotsålen. Benet sviktet innimellom, særlig hvis jeg gikk i trapper..

Nå, etter at jeg har født kjenner jeg ingenting til disse plagene. Legen mente at fosteret sannsynligvis klemte på noen nerver, og at jeg ikke vil plages med dette senere heller..

Jeg kjenner jeg er litt redd for at det skal komme tilbake, da det var såpass plagsomt at jeg ikke ser for meg å være i full jobb med slike plager..

Noen av dere som har erfaringer med isjas? enten i graviditet eller ikke...

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,ble ryggoperert 3 mnd etter fødsel,men skaden kom 1 mnd før jeg ble gravid,sliter en dag i dag,selvom det er 3 år siden det kom for første gang, skal mye til for at jeg velger å bli gravid igjen,men jeg håper en gang jeg kan føle meg trygg på at det skal gå bra,men vet hvertfall hvordan du har hatt det!

Skrevet

Hadde det en periode i mitt første svangerskap men det gav seg, og jeg har aldri fått det igjen Var nerver i klem.

Skrevet

Tusen takk for svar

Det høres ut som du sliter langt mer enn jeg gjorde med dette. Jeg kan bare si at jeg føler med deg! Ryggvondt er bare så slitsomt. Så trist å høre at du kvier deg for å gå gravid igjen. Jeg håper også for din skyld at du vil føle deg tryggere etterhvert, og at du våger igjen:-)

Hvordan sliter du til daglig med isjasen din? og hvordan artet det seg i svangerskapet?

Var dine plager forårsaken av en skade sa du?

Vil du fortelle litt til

Igjen takk for svar:-)

Klem

Skrevet

13.10.. Har du vært gravid flere ganger uten å få plagene igjen mener du? Det hørtes jo veldig lovende ut :-)

HI

Skrevet

Jeg har vært gravid en gang til, og merket ingenting til det. Men jeg kunne faktisk knapt gå i mitt første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...