Gå til innhold

Melk???

ida87_thea_andrine

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går når jeg skulle legge meg så tok jeg av min bh og dermed så titta jeg på puppen og der var det noe gult, litt tjukt veske og jeg har hatt percing i puppen og lurte på om jeg hadde fått verk, men så tørket jeg og "presset" litt (ikke så ille at det gjorde vondt) og dermed så kommer det faktisk blank veske ut av brystet!!!

Trodde ikke det kom så tidlig!! er jo ikke mer enn 17+4??

Noen andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst helt vanlig... jeg fikk det i min 16.uke... men hadde ikke vondt...

Skrevet

Er det ja?? har ikke peiling jeg se.... har lest ganske mye da vi har prøvd en stund, men har ikke hørt at det kommer så tidlig c=)=) hehe

Skrevet

Husker ikke når jeg fikk, men det så slik ut ja:)

Skrevet

Noen får det tidlig, hos andre kommer det senere. Har hørt om flere som har fått det så tidlig som deg, så det er nok like normalt som at det kommer senere.

Skrevet

Det lurte jeg også på! Er 21 uker og når jeg våkner om morgenen er det flekk på lakenet... Skal ikke barnet ha den første melken da? hvis jeg skal lekke sånn i 19 uker til, så er det ikke mye råmelk igjen?? Eller har jeg misforstått? Jeg trodde heller ikke at det kunne begynne å lekke såå tidlig... hmm.

Noen som vet om det kan gi seg igjen eller vil det være sånn helt til barnet kommer? Nesten så man må begynne med ammeinnlegg allerede...

Skrevet

Det var godt å høre at det er vanlig!!!

ØnskerSegSpire_m/spire :) jeg har hørt at det ikke er så mye næring i den første melken, men at det kommer etter hvert og at det er derfor de ofte går litt ned i vekt de første dagene. men vet jo ikke, jeg er ingen ekspert!! Har lurt litt på det jeg også om det kanskje gir seg litt etter hvert, men det er vel heller en ønske tenking fra meg sikkert. Jeg tror jeg skal ha med meg innlegg i vesken sånn i tilfelle... er kjiipt hvis bh blir våt.

Skrevet

Det er nok ganske vanlig. Jeg startet å lekke fra begge puppene også i uke 17, og det har tatt seg veldig opp! Er nå 27+1. Har lekket igjennom klærne mine når jeg har vært på jobb.... flaut.... , og bruker nå håndkle i senga for å beskytte madrassen. Men det er faktisk ikke nok. Må bruke ammeinnlegg inni en singlet om natta nå. Det her var kanskje ikke noen trøst, men har også hørt om flere som lekker så tidlig. Hos meg så er det stort sett blank væske som kommer, men noen ganger litt lotionaktig utseende, men tynn væske. Vi får håpe at det er et tegn på at vi får mye melk når babyen kommer :-)

Skrevet

dette får jeg også, har også hatt piercing i begge brystvortene, men det som har kommet er tykt og seigt, men ikke sånn som verk ser ut.

opplevde det første gang rundt uke 20

Skrevet

har hatt melk siden jeg vari uke 12.. sluttet og amme datteren min i januar, så jeg rakk og være helt "tom" i kun en mnd (tar jo litt tid før all melken er ute av systemet) før jeg ble gravid igjen, og nå sitter jeg jo med gigant pupper og melk på nytt.. gruer meg nesten til babyen kommer og de sprenger i størrelse.. menmen, man overlever, veldig heldig som får masse melk i allefall... med tulla fikk jeg melk i uke 16 ca av svnagerskapet,og ammet henne til hun var 14 mnd...

og angående det med næring.. det er mer væske aktig en melk før barnet kommer, det er vist når morkaken løsner at det frigis prolaktin i kroppen, så den begynner og produsere den viktige første gulaktige melken som er full av fett og nøring til lille barn, så trenger ikke være urolig for det altså :)

er ihvertfall det jeg fikk vite av legen min , og merket det sit gang også at det var noe helt annet som kom ut av puppene etter at babyen var kommet,og det selv om jeg måtte bruke ammeinlegg de siste tre ukene føre fødselen :)

lykke til alle sammen :)

Skrevet

Ja, da vet vi det jenter!!! det blir ikke noe bedre iallefall=)=) hehe

vi skal vel være glad for at det kommer melk, er jo ikke alle som får melk heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...