svirrehodet Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 holder på å lage middag, så kom jeg på at det var løk i.. det har han aldri fått før? den blir jo behandlet, så den er ikke rå.. noen erfaringer?
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Eldstemann fikk loek i maten fra han var litt over seks mnd gammel. Han elsker det :-D
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Har han ikke fått middagsglass før? For det er jo løk i noen av de. Jeg har aldri merket noe magevondt på jenta mi om hun har spist løk..
svirrehodet Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2009 det er meget godt mulig når du sier det.. jeg kan desverre ikke skryte på meg at jeg leser på innholdet særlig nøye.. her går det i blind tillitt da prøver jeg, enten så går det eller så går det ikke... da har man lært:) takk for svar!
Emma&Adrian Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Adrian ELSKER løk! Og hvitløk. Spurte helsestasjonen om det var farlig for magen,men det var det ikke,kunne få litt vondt noen,men det gjør ikke Adrian heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå