Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Nr1 - Er jo umulig å få et skikkelig bilde av gutten! Ett der han ser inni kamera. Har mange nydelige av bakhodet da Nr2 - Fant derfor et fint et som er tatt tidligere i nov. Blir desverre ikke "juleklær" eller nissedrakt da. Hva har dere gjort? Nr3 - Hva gjør dere med bakgrunnen? Lar dere bare bakgrunn være bakgrunn? F.eks at kjøkkenskapene kommer i bakgrunnen. Eller har dere en enkel og lur måte å skjule det på? Tell me please Help me!!! Ser for meg at det til slutt ikke blir julekort i det hele tatt....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Fikk knipsa noen i "siste liten" forrige helg. Hadde prøvd å få på kråka julekjolen i ei hel uke, men hun nekta! Aner ikke hvorfor, for hun elsker kjoler, men divaer gjør visst ikke ting på kommando... Fikk endelig på henne kjolen, og fikk satt opp håret i strikk(!), så satt vi bare på musikk og lot henne danse og tulle i vei, så knipsa vi bare ivei med speilrefleksen! Tar man mange nok blir det alltid et par som blir bra. Vi har en murt peis midt i stua, med et forhøya platå, hun syns det er stas å stå oppå der og rope og late som hun skal hoppe ned, så var heldig å få henne til å gjøre akkurat det den dagen. Hun er jenta med tusen ansikter, masse gøye grimaser, så fikk et par veldig morsomme som vi kan bruke! Nytter ikke å få en 2-åring til å sitte/stå i ro på oppstilling og i tillegg smile, så det orka jeg ikke prøve på engang. Så, mitt beste tips er å bare la ungen styre på i sitt vanlige element, og heller være aktiv med kamera og knipse i vei. Det er jo kjempefint med utebilder, og er dere heldig å ha litt frost eller snø, så gjør det jo ingenting om han ikke har på juleklær. Kanskje gå en tur i skogen der det er grantrær og prøve å få et fint bilde da? Kanskje ta en tur på besøksgård/bondegård og ta bilde der, det gir julestemning. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå